# نامه ای بهدخترانم
نامه ای برای دخترانم که امیدوارم درآینده خانم هایی کامل ، همسر و مادرهای نمونه باشند و دروظایف اجتماعیشان مدیریتی توام با عشق داشته باشند .
دخترانم ،زهرا وریحانه عزیزترازجانم ، می دانم برای بزرگ شدن و اینکه معنی زن بودن خود را بفهمیدوقت بسیار زیادی دارید اما نمی دانم خودم برای گفتن این حرفهایم به شما چقدروقت دارم ؟
عزیزانم خداوند وجود هر زنی را سرچشمه عشق و نورانیت خودش قرار داده و این عشق مثل یک چشمه جوشان از روح برخواسته و بر همه اطراف خودش تاثیر می گذارد ، هرگز فکر نکنید که حتی با داشتن مهمترین مدارک تحصیلی که انشاءالله درآینده به آن دست پیدا می کنید ، کسی غیر از شما مسئول آرامش و رشد روح و روان فرزندان شما خواهد بود .
خانه و خانواده اتان را فدای هیچ مشغولیتی نکنید ، خانه ای که با دستان پر مهر مادر نظافت می شود و غذایی که با عشق و دعای خیر او برای همسر و فرزندان مهیا می گردد ، اثری دارد معجزه آسا که درتوان هیچ آشپز و کارمند ماهری نیست .
لبخند محبت آمیز و ابراز علاقه حتی با نگاه ، به اعضای خانواده انرژی و استحکام می بخشد . من هم که در بعضی مواقع فعالیت دارم یا در حال ادامه تحصیل می باشم امیدوارم توانسته باشم درست محبت به شما را اداکرده باشم وکوتاهی درحقتان نکرده باشم وبتوانم الگوی خوبی برای شما باشم چون وقتی صبح زود با تمام عشق بلند می شوم غذای ظهر دلبندانم وهمسر عزیزم را درست میکنم شاید به ظاهر برای شما که هنوز کودک هستید سخت بیاید ولی برای من بسیار لذت بخش است که می توانم خدمتی مادرانه انجام بدهم وبعداز آن مشغولیتهایی که دارم انجام می دهم وسعی کرده ام با برنامه ریزی باشد تا وظایف مادری ام را هم بدرستی انجام دهم
درعین حال وجود عزیزتان را در بیرون از محافل خصوصی درصدف جدیت رفتارتان حفظ کنید .اگر شماخودتان را باور نکنید و شخصیتی پیش پا افتاده و قابل دسترسی داشته باشید ،هرگزاز بقیه توقع احترام و دوستی های عمیق نمی توانیدداشته باشید .
عزیزانم، انسانها را بدلیل انسان بودنشان دوست بدارید
نازنینانم ارتباط با خدا رادر زندگی فراموش نکنید ، من بارها زنانی را دیدم که با دستان خود وجود با ارزش و اصالت زن بودنشان را در محافل احمقانه و جلوی آیینه های آرایش و درلباسهایی که برازنده آنها نبود زنده به گور کرده اند .
گلهای زیبایم ، زیبایی را عمیق بشناسید و به حقیقت جستجو کنید .هیچ چیز زیباتر از روال عادی طبیعت نیست . با مظاهر طبیعت آشنا شوید ، به آنها عشق بورزید و با آنها زندگی کنید . بی شک پاسخی که دریافت می کنیید شما را شگفت زده خواهد کرد .

موضوعات: رهبری  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-05-10] [ 04:33:00 ب.ظ ]